Novinky
04.01.2021
Co nám přinesl rok 2020?
Máme tu nový rok a tak se společně ohlédneme za tím minulým.
Rok 2020 byl pro všechny velmi náročný díky pandemii koronaviru, v jejímž důsledku bylo...
číst celé
12.05.2020
Jídlo pro jednoho? Mini pánvičky
Ideální vaření pro jednoho? To jsou Presto mini pánvičky, najdete zde klasické, wok, rendlíky i grilovací pánve.
Skvěle na nich připravíte jakékoli ...
číst celé
01.10.2019
Novinky na objednání
U nás na e-shopu můžete využít také exkluzivní nabídku zboží na objednání. Momentálně nabízíme kolekci talířů Lifestyle, které mají unikátní design a ...
číst celé
REKLAMACE POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ PŘEPRAVOU
STAV ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
- Při odesílání objednávek dbáme na 100% kvalitu výrobku a jeho balení.
- Vždy kontolujeme jednotlivé kusy před zabalením, zda nejsou jakkoli poškozené
- Balíme je, pokud je potřeba i jednotlivě do bublinkové fólie, papíru, nebo igelitu
- Zboží je vždy dodáno v kartonové krabici, řádně zabaleno a označeno
- Vždy označujeme krabici "opatrně manipulovat" a "pozor sklo"
ZÁSILKA POŠKOZENA PŘI DORUČENÍ
- Zásilku IHNED zkontolujte nejlépe s přepravcem - Řidič nemá povinnost čekat na rozbalení zásilky a po převzetí už ji nemůže vzít zpět do přepravy.
- Máte možnost zásilku nepřevzít a zaznamenat do předávacího protokolu.
- Pokud při přebírání zásilky vidíte, že je obal poškozen, nebo slyšíte poškození zevnitř, zásilku nemůsíte převzít
JAK POSTUPOVAT PŘI PŘEVZATÉ POŠKOZENÉ ZÁSILCE
- Lhůta pro reklamaci poškozeného zboží po převzetí zásilky jsou 2 dny.
- Je nutno zaslat nám fotky poškozeného zboží a celkového balení zásilky (tj.krabice včetně výplně/zabalení), dále seznam poškzeného zboží a číslo objednávky na e-mail jtf.luby@seznam.cz
- Po uplynutí lhůty 2 dnů nebudeme reklamaci akceptovat