Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po - Pá 8:00 - 16:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
01.01.2023
2023
Za rok 2022 nastalo pár problémů ohledně dodávek a výroby zboží, komplikace od prodejců i skláren, kteří museli v důsledku zdražování energii či jinýc... číst celé
01.02.2022
Co nás čeká a nemine v roce 2022
Stejně jako předchozí již dva roky byl i uplynulý rok 2021 poměrně náročný z hlediska obchodu a podnikání.  Do nového roku 2022 jsme si dali hned něk... číst celé
04.01.2021
Co nám přinesl rok 2020?
Máme tu nový rok a tak se společně ohlédneme za tím minulým.  Rok 2020 byl pro všechny velmi náročný díky pandemii koronaviru, v jejímž důsledku bylo... číst celé
Zobrazit všechny novinky

JTF Partnership CZ, s.r.o. na Firmy.cz

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

 

 


 

 

 

  1. Úvod
  2. O NÁKUPU
  3. REKLAMACE POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ
REKLAMACE POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ PŘEPRAVOU

 

STAV ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

  • Při odesílání objednávek dbáme na 100% kvalitu výrobku a jeho balení.
  • Vždy kontolujeme jednotlivé kusy před zabalením, zda nejsou jakkoli poškozené
  • Balíme je, pokud je potřeba i jednotlivě do bublinkové fólie, papíru, nebo igelitu
  • Zboží je vždy dodáno v kartonové krabici, řádně zabaleno a označeno
  • Vždy označujeme krabici "opatrně manipulovat" a "pozor sklo"

 

ZÁSILKA POŠKOZENA PŘI DORUČENÍ 

Jedná se o viditelně poškozenou zásilku tj. obal - krabice či je po zvuku zřetelné (u skla) , že je zásilka poškozena 

  • Zásilku IHNED zkontolujte nejlépe s přepravcem 
  • Máte možnost zásilku nepřevzít a zaznamenat do předávacího protokolu.
  • V případě převzetí takto poškozené zásilky nebude reklamace uznána
  • Pro urychlení reklamace nám zašlete naskenovaný škodový zásip od kurýra

 

JAK POSTUPOVAT PŘI PŘEVZATÉ POŠKOZENÉ ZÁSILCE 

Jedná se o zásilku, která nebyla viditelně poškozena a nebylo po zvuku zřetelné poškození (u skla)

  • Lhůta pro reklamaci poškozeného zboží po převzetí zásilky jsou 2 dny.
  • Je nutno zaslat nám fotky poškozeného zboží a celkového balení zásilky tj.krabice včetně výplně/zabalení a zřetelné fotky veškerého poškozeného zboží, dále seznam poškzeného zboží a číslo objednávky na e-mail jtf.luby@seznam.cz - bez těchto informací a dokumentů není možné reklamaci vyřídit
  • Poškozené zboží ani obal nevyhazujte, dokud není reklamace vyřízena
  • K vyplnění a urychlení můžete využít formulář níže  a v e-mailu přiložit výše uvedené fotografie (v případě potřeby zašleme formulář ve formátu PDF)
  • Po uplynutí lhůty 2 dnů nebudeme reklamaci akceptovat