Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
12.05.2020
Jídlo pro jednoho? Mini pánvičky
Ideální vaření pro jednoho? To jsou Presto mini pánvičky, najdete zde klasické, wok, rendlíky i grilovací pánve.  Skvěle na nich připravíte jakékoli ... číst celé
01.10.2019
Novinky na objednání
U nás na e-shopu můžete využít také exkluzivní nabídku zboží na objednání. Momentálně nabízíme kolekci talířů Lifestyle, které mají unikátní design a ... číst celé
Zobrazit všechny novinky

      

 

 


 

 

 

  1. Úvod
  2. O NÁKUPU
  3. REKLAMACE POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ
REKLAMACE POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ PŘEPRAVOU

 

STAV ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

  • Při odesílání objednávek dbáme na 100% kvalitu výrobku a jeho balení.
  • Vždy kontolujeme jednotlivé kusy před zabalením, zda nejsou jakkoli poškozené
  • Balíme je, pokud je potřeba i jednotlivě do bublinkové fólie, papíru, nebo igelitu
  • Zboží je vždy dodáno v kartonové krabici, řádně zabaleno a označeno
  • Vždy označujeme krabici "opatrně manipulovat" a "pozor sklo"

 

ZÁSILKA POŠKOZENA PŘI DORUČENÍ

 

  • Zásilku IHNED zkontolujte nejlépe s přepravcem - Řidič nemá povinnost čekat na rozbalení zásilky a po převzetí už ji nemůže vzít zpět do přepravy.
  • Máte možnost zásilku nepřevzít a zaznamenat do předávacího protokolu.
  • Pokud při přebírání zásilky vidíte, že je obal poškozen, nebo slyšíte poškození zevnitř, zásilku nemůsíte převzít

 

JAK POSTUPOVAT PŘI PŘEVZATÉ POŠKOZENÉ ZÁSILCE

  • Lhůta pro reklamaci poškozeného zboží po převzetí zásilky jsou 2 dny.
  • Je nutno zaslat nám fotky poškozeného zboží a celkového balení zásilky (tj.krabice včetně výplně/zabalení), dále seznam poškzeného zboží a číslo objednávky na e-mail jtf.luby@seznam.cz
  • Po uplynutí lhůty 2 dnů nebudeme reklamaci akceptovat