Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

 




  1. Úvod
  2. O NÁKUPU
  3. REKLAMACE POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ
REKLAMACE POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ PŘEPRAVOU

STAV ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

  • Při odesílání objednávek dbáme na 100% kvalitu výrobku a jeho balení.
  • Vždy kontolujeme jednotlivé kusy před zabalením, zda nejsou jakkoli poškozené
  • Balíme je, pokud je potřeba i jednotlivě do bublinkové fólie, papíru, nebo igelitu
  • Zboží je vždy dodáno v kartonové krabici, řádně zabaleno a označeno
  • Vždy označujeme krabici "opatrně manipulovat" a "pozor sklo"

 

ZÁSILKA POŠKOZENA PŘI DORUČENÍ

  • Zásilku IHNED zkontolujte nejlépe s přepravcem - Řidič nemá povinnost čekat na rozbalení zásilky a po převzetí už ji nemůže vzít zpět do přepravy.
  • Máte možnost zásilku nepřevzít a zaznamenat do předávacího protokolu.
  • Pokud při přebírání zásilky vidíte, že je obal poškozen, nebo slyšíte poškození zevnitř, zásilku nemůsíte převzít

 

JAK POSTUPOVAT PŘI PŘEVZATÉ POŠKOZENÉ ZÁSILCE

  • Lhůta pro reklamaci poškozeného zboží po převzetí zásilky jsou 2 dny.
  • Je nutno zaslat nám fotky poškozeného obalu a zboží, dále seznam poškzeného zboží a číslo objednávky na e-mail jtf.luby@seznam.cz
  • Po uplynutí lhůty 2 dnů nebudeme reklamaci akceptovat