Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
01.10.2019
Novinky na objednání
U nás na e-shopu můžete využít také exkluzivní nabídku zboží na objednání. Momentálně nabízíme kolekci talířů Lifestyle, které mají unikátní design a ... číst celé
14.05.2019
Novinky 2019
V tomto roce jsme měli tu čest vám představit nové kousky ze světa skla. Patří mezi ně neodmyslitelně whisky sety, které vynikají svým jedinečným desi... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

 

 


 

 

 

  1. Úvod
  2. O NÁKUPU
  3. REKLAMACE POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ
REKLAMACE POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ PŘEPRAVOU

STAV ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

  • Při odesílání objednávek dbáme na 100% kvalitu výrobku a jeho balení.
  • Vždy kontolujeme jednotlivé kusy před zabalením, zda nejsou jakkoli poškozené
  • Balíme je, pokud je potřeba i jednotlivě do bublinkové fólie, papíru, nebo igelitu
  • Zboží je vždy dodáno v kartonové krabici, řádně zabaleno a označeno
  • Vždy označujeme krabici "opatrně manipulovat" a "pozor sklo"

 

ZÁSILKA POŠKOZENA PŘI DORUČENÍ

  • Zásilku IHNED zkontolujte nejlépe s přepravcem - Řidič nemá povinnost čekat na rozbalení zásilky a po převzetí už ji nemůže vzít zpět do přepravy.
  • Máte možnost zásilku nepřevzít a zaznamenat do předávacího protokolu.
  • Pokud při přebírání zásilky vidíte, že je obal poškozen, nebo slyšíte poškození zevnitř, zásilku nemůsíte převzít

 

JAK POSTUPOVAT PŘI PŘEVZATÉ POŠKOZENÉ ZÁSILCE

  • Lhůta pro reklamaci poškozeného zboží po převzetí zásilky jsou 2 dny.
  • Je nutno zaslat nám fotky poškozeného obalu a zboží, dále seznam poškzeného zboží a číslo objednávky na e-mail jtf.luby@seznam.cz
  • Po uplynutí lhůty 2 dnů nebudeme reklamaci akceptovat